Längesen sen sist

Hej bloggen :P Det var visst över en vecka sedan jag skrev här senast. Får väll ursäkta mig men har haft så extremt mycket på samma gång. Som förra helgen till exempel, då hände verkligen mycket. Jag blev moster, Jag var i Las Vegas för första gången, Jag var på ett bröllop osv. Det kändes som att jag verkligen inte skulle haft tid att blogga och även om jag skulle det så hade jag inte med mig datorn.

Kom hem i måndags och idag ska jag återigen åka iväg fast denna gången till Los Angeles. Denna gången ska jag dock ha med mig datorn så kanske blir något inlägg om jag får tillgång till internet. Men kommer nog vara väldigt upptagen med redigering hela kvällarna så vi får se med det. Är så kul att allt lyckas komma på det mest olägliga tillfällen. För det är så tråkigt att Chris familj är här precis när vi har en jobbig inlämning. Skulle känns bättre om vi skulle sluppit alla läxor bara under tiden de var här så man faktiskt kunde se till att använda sig av tiden man har.

Men nu blir saker aldrig som man vill så får se till att försöka göra båda sakerna samtidigt och ändå göra dem till fullo :)

Men nu ska jag gå och diska så får skriva mer när jag kan. Vet inte om det blir om en timme eller om 2 veckor :D

P.s Jag har lyckats spräcka en av mina favorit byxor. Fast har inte så många par så tvingas använda dem ändå. någon som är bra på att lappa?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0