När stressen har lagt sig..

När all stress var över så känns det som jag faktiskt inte har något att blogga om längre. Innan kunde jag skriva om alla filer och saker som bråkade. Men igår visade jag upp första versionen av det jag klippte och nu har jag inte så mycket för mig. Det enda i skolan just nu är att jag ska komma på en scen jag vill göra i teatern och komma på en annan scen att spela in i cinematography. Båda av dessa är mina sista uppgifter i dessa kurser med. Verkar som att jag inte direkt kommer ha några filmlektioner efter nästa vecka heller. Hoppas verkligen på det för är så trött på skola. Och detta lär ju faktiskt bli sista jag någonsin går i skolan. Känns inte som jag kommer börja plugga mer.. inte på några år i vilket fall.

Nej men vad har jag mer kvar. Jo jag har att jag ska fixa klart min redigering tills om två veckor. Då ska den vara helt klar och förhoppningsvis se lite bättre ut. Sen är jag väll klar! Sen efter det så bär det av hemåt!

Bara 27 dagar kvar tills jag åker nu! Kan knappt fatta att det är så kort tid kvar. Känns som det var nyss jag började räkna ner från 100. Tiden går snabbare än vad man tror.

Kommer snart börja få testpacka och allt sånt! Vet ju inte ens om jag kommer få med mig allt hem. Men Chris familj var så underbart snälla att de hjälpte mig med att ta min filt och mina gosedjur hem. Ville ju inte behöva slänga gosedjuren men de skulle inte fått plats i min resväska.

Det är bra. Jag börjar inlägget med att säga att jag inte har något att skriva om och sen blev de såpass långt ändå.

Men nu ska jag iväg och laga mat så ni får ha det jätte bra tills vi hörs igen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0