Fortfarande arbetslös

Haha undra om jag ska behålla arbetslös i rubriken ändå tills jag får ett jobb :D Neh det skulle bli gammalt ganska fort tror jag!
De senaste dagarna har gått ut på att försöka ta sig till arbetsförmedlingen. Något jag inte ser fram imot alls. Folk har gett mig en hemsk bild av det och jag känner absolut inte för det. Så jag frågade lite olika folk om de skulle kunna tänka sig att följa med men så har det blivit massa missuppfattningar och dylikt. Så nu sitter jag ändå här och har att välja att göra det själv eller att vänta en dag till. Jag vet att jag borde åka dit och bara få det överstökat och inte vara så himla feg. Men de är inte så lätt för mig. Jag känner som att jag inte vet va jag ska göra om jag är själv och att allt ska bli fel.
Men jag kan ju säga såhär att om jag inte går dit idag så gör jag det imorgon! Varesig det är så att jag får göra det ensam eller inte. Det är bara att mogna upp och börja uppföra sig lite vuxet för min del :)
Livet lär ju inte bli enklare direkt!

Postat av: alexandra :)

Det är la inte sååå himla farligt som folk säger, bara att gå dit & säga att du vill skriva in dig. :) Men det är väl inte så himla kul det heller. Som sagt, kan jag följa med dig imorgon om du vill.



Sv: Jag har kollat in språkresor typ halva dan, haha! Är så pepp på att bara dra nu. Eller bartenderresa!

2011-08-23 @ 22:25:30
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0