Emma <3 Bebiskläder

Nu har jag inhandlat några klädesplagg till min systers kommande bebis. IHHH säger jag bara. Tror jag har mostersjukan om det inte finns någon sådan sjukdom så uppfinner jag den nu. Jag tror jag längtar efter barnet mer hon gör nästan. Är så himla sugen på att sitta barnvakt och kunna mysa med en liten übersöt bebis.

Något av det roligaste med det är alla kläderna. Det är det bästan jag vet. Allt man kan hitta i miniatyr blir jag förälskad i. Som att jag köpte pytte små converse till h*n och det var nästan så man inte ville släppa dem. Satt bara och glodde på dem för de var så söta.

Denna gången Blev det två bodys och en t-shirt. På ena bodyn stod det "My mom is the bomb" och den andra var en blå med stålmannens logo. På t-shirten var det ingen annan än kakmonstret! Önskade att jag hade lika söta kläder när jag var liten. Men modet på den tiden är ju inte direkt som det är idag :D

Postat av: Alexandra

Ååh, jag vet, man blir helt galen av bebiskläder :D Bara längtar till att en bebis snart ska få bära dem!



tycker det är skitkul att vi båda ska bli mostrar nästan samtidigt med :P

2011-02-08 @ 12:59:06
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0