Hej alla nya!

(Fixat med så att åäö finns med nu med :D)

Såg en höjning av läsare. Blev chockad men samtidigt hur glad som helst! Roligt att någon läser vad jag skriver i alla fall! För tillfället så sitter jag i skolan och väntar på Christopher. Därav kan jag inte skriva svenska bokstäver. Det suger!! Går antagligen och lägger till de bokstäverna när jag kommer hem så det inte ska driva mig galen.

Jag blev så himla glad förut. Först stressa upp för att inte ha någon lektion sen gå till skolan för min andra lektion och fick reda på att jag inte behövde gå på den heller. Så jag var med andra ord helt ledig idag. Jag vill sura men jag orkar inte :D Känner mig för glad för det!

Sen så måste jag fråga två saker som jag och Christopher inte riktigt kan enas om. För det första brukar man göra @:an med control och alt eller med altgr. Sen andra frågan är tycker ni att hemmagjort potismos och pulvermos smakar samma? Han ger sig inte så jag sa att jag skulle fråga på bloggen så han kunde se att jag hade rätt. Nu hoppas jag for min skull att ni svarar det jag gjorde :D



Postat av: Anonym

"Våga följ dina drömmar" skriver bl.a. om mitt yrke som frisör, och hur jag nådde dit.

Nu åker jag snart iväg för jobb till Norge, följ med på min resa:)

Om du vill lära dig göra hollywoodlockar med platttång kan du kolla in min video;) Hihi! Kram

2011-02-24 @ 23:35:02
URL: http://laalee.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

tack vad kul att höra :D

2011-02-24 @ 23:41:33
URL: http://jonssonsfoton.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag gör bara med alt... Men antar att det är bara för mac xD Och nej, pulvermos smakar inte likadant som äkta potatismos... Men det kan vara gott båda två!

2011-02-25 @ 14:24:54
URL: http://neckpain.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag brukar använda alt+ctrl, men altgr funkar ju också x) Förutom på mac ofc.

För övrigt smakar pulvermos skit. Det smakar just Pulver. Usch och fy.

2011-02-25 @ 23:05:22
URL: http://worriedshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0