Kläder vs Kamera

Jag är så sjukt sugen på att köpa nya kläder! Men på samma gång så vill jag ju verkligen ha en ny kamera. Så då är frågan om jag ska passa på att köpa lite kläder eller spara till kameran. Om jag skulle få jobb efter gymnasiet så kan jag ju ändå tjäna ihop till en kamera. Då kanske jag inte ens behöver sälja den gamla. Det enda som skulle vara positivt med att köpa den nu är för att dollarn är låg och jag skulle slippa låna hem en kamera för att göra skoluppgifter. Vi får väll se hur det blir. Finns det intresse av någon av dem jag har frågat om de vill köpa kameran så är chansen stor att det blir att köpa den ändå.

Men åh vad jag skulle vilja ha kläder ändå! Det suger att allt ska vara så dyrt när jag är så fattig :O





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0