Skit väder

Jag vill ha sol igen. Är trött på allt dåligt väder. Som Jeremie sa igår, jag vill ha tillbaka pengarna för det var inte skitväder jag betalade för :) Nej men det är mysigt ett tag men nu har det varit tråkigt väder i en vecka och det är inte vanligt här. Jag klagar absolut inte, hellre detta än de -10 graderna de har hemma. Men när jag bara har mörker så blir jag så himla trött. Det skapas aldrig någon ny energi.

Men nu ska vi sluta klaga på vädret och övergå till något annat. Igår hade vi Saw maraton. Filmerna är faktiskt sjukt bra. Jag har bara sett ettan, tvåan och delar av trean sedan tidigare. Det var dock då de först kom ut så kom knappt ihåg dem. De har en väldigt bra story och jag försöker blunda när det blir för mycket äckliga scener. Så igår såg vi just från ettan till trean och jag förfriskade minnet lite om vad storyn gick ut på så idag ska vi se resten av filmerna. Har dock hört vad som kommer hända av några vänner så kommer nog inte bli så överaskad som jag kunde blivit.



Men nu ska jag försöka redigera lite mer på min skoluppgift så jag slipper sitta med det dagen innan det ska lämnas in i full panik för att hinna klart.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0