Små saker som förgyller livet

Idag när jag och Christopher kom hem efter skolan så satte vi oss och åt. Vi lät dörren stå öppen eftersom det var så fruktansvärt kvavt i huset så vi ville få in lite frisk luft. Det var inget ovanligt med det eftersom vi väldigt ofta låter dörren stå öppen. Men rätt som det är ser jag att Christopher reser sig upp och kollar ut. Jag började undra vad skjutton han såg så jag reser mig med och just den sekunden kommer en hund inrusandes. Vi båda stod som två frågetecken och undrade vad som egentligen hände.

Nån sekund efter så blev vi dock överlyckliga eftersom vi saknat att ha hund så mycket. Efter en kort stund kom ägaren rusandes efter. Hon bad så mycket om ursäkt och försökte få hunden att följa med henne men den tvärvägrade. Den tyckte mer om oss tror jag :) Det slutade att hon fick bära ut hunden och det var ändå en ganska stor hund som endast bestod av muskler. Han var väldigt lik Baloo i kroppsbyggnaden.

Dumma hund nu fick han mig att sakna Baloo igen. Just när jag har börjat lära mig att hantera det.

Favorit i repris. Min underbara Baloo.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0