2 dagar

Då lyckades jag komma tillbaka. Så nu är det andra dagen i rad jag skriver. Ska det tolkas som att jag börjar bli datorberoende igen eller att jag bara inte har något för mig. Har ju varit så himla uppbokad de senaste dagarna. Jag ska ta igen allt och träffa alla. Inte mig imot men det blir så mycket så snabbt. Detta är första dagen jag är helt själv och bara kan tänka och ta en sekund och andas. Dock kommer det gå fem minuter innan jag saknar alla och vill att de ska komma hem.

Så imorgon börjar jobbet igen. Har faktiskt inte saknat det alls! Men jag gillar ändå att jobba. Tror bara jag måste komma in i det lite. Det är ju ett slitsamt jobb och det lär jag känna av ett ex antal gånger. Men jag känner att jag skulle inte klarat av att komma hem och inte ha något. Inget jobb, ingen skola.. det går inte ihop i mina öron. Jag har haft något non-stop sen trean. Först skola, sen jobb, sen skola och sen jobb igen. Det har inte funnits rum för något annat för mig.

Föresten så vet jag inte om jag var visat Ellie än! Har pratat massa om henne men tror inte jag har visat än.



Det är den bästa jag hade på datorn. Visst är hon söt!


Postat av: Alexandra

Så sööööt! åh =) Liten sötnos =)

2011-06-06 @ 22:48:15
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0