Amerikansk underhållning

Någoting som verkar vara populärt här i staterna är listor av olika slag. De slänger ihop ett program och räknar ner olika saker. Idag satt jag bänkad framför tv:n och kollade på 40 Most Shocking Breakups. Inte alls patetiskt att sitta och glo på :D

På första plats kom såklart Charlie Sheen och på andra plats kom Tiger Wood.

Det som jag dock tyckte var mest underhållande var dock Michael C. Hall och Jennifer Carpenter. Jag hade ingen aning att de hade varit ihop ens. Det som gör att jag tycker det är så underhållande är för att de faktiskt spelar varandras syskon i serien Dexter. Det om något borde ju ta på ens förhållande. För även om det är ens roll så måste det ju ligga lite i bakhuvudet hela tiden xD




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0