Fy va trött jag blev

Och så var man tillbaka på ruta ett :) Efter två dagars festande så är jag hur trött som helst igen. Men det var sbsolut värt det! Hade så fruktansvärt roligt i fredags att det knappt var sant. Skulle gärna lagt upp både filmer och bilder men har en kompis som inte vill att de hamnar på internet så accepterar det. Kommer verkligen sakna dessa människorna när jag åker hem. För det är verkligen människor som inte bryr sig ett skit om folk tycker dem är konstiga och det är det bästa jag vet! Det bostar mitt självförtroende på samma gång :)

Gårdagens fest var jag dock inte lika förtjust i. Jag var trött och ville helst inte dricka men eftersom en kompis fyllde år så tänkte jag att jag ändå kunde ställa upp. Sen av nån anledning så slutade det med att festen hamnade hos oss.. igen. Vilket betyder att när festen är slut går alla och lämnar städningen till mig. Det som gjorde att jag blev irriterad över det var att jag hade grundstädat hela huset tidigare. Det ser man ju inget spår av längre.

Nej en fest per helg räcker för mig. Behöver inte festa varje dag för att ha kul. Allt som behövs är en bra fest nån gång ibland så är jag nöjd ett tag framåt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0