God morgon, God middag, God kväll

Har börjat gilla att säga så :D Känns så.. fyndigt!

Men här sitter jag då i skolan med nackspärr och huvudvärk! Ändå är jag på strålande humör. Kom hem klockan 3 på natten efter att ha filmat sista delen av Greasy Lake. Äntligen kan vi sätta igång med efterarbetet och faktiskt se hur filmen blir. Sen efter detta så har vi bara vår andra film att filma klart! Förhoppningsvis veckan efter springbreak. Sen blir det att sitta klistrad framför datorn för att få den redigerad i tid. Ska visa upp min första rå version av den om en manad. Känner mig inte alls stressad!

Fast just nu vill jag bara njuta av stunden och ta allt som det kommer! Det är ju ändå trotts allt springbreak när veckan är slut!

Postat av: Louise

Jo men det har du rätt i. :)

2011-03-22 @ 22:24:41
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0