Hela kroppen skakar

Idag så skulle jag för andra gången spela upp min scen. Jag gick och oroade mig för det hela dagen. Sen så blev det ännu värre när vi väl kom dit och jag fick se alla andra framföra scenen hur bra som helst. Då började jag bli så nervös att jag nästan hoppade upp och ner. När det väl var min tur ville jag bara få det överstökat medans jag ändå hade hög puls. Tro det eller ej men det gick faktiskt bättre än förra gången. Kanske för jag var så orolig över att någon skulle börja klaga på att jag inte var tillräckligt arg. Jag försökte så gott jag kunde i vilket fall.

Fick sedan kommentaren från Cecilia att det faktiskt såg ut som jag valt kursen för att jag ville skådespela. Vilket det faktiskt verkligen inte var xD Det var ju för att slippa undan jobbiga tisdagar! Så det värmde lite i hjärtat att höra.

Just nu äter jag mitt mästerverk jag skapade för några dagar sedan. Det enda dåliga är att jag nästan brinner upp på kuppen. Har inte riktigt fått kontroll över kryddorna ännu xD

Postat av: Alexandra

Sv: Tack! Haha blev nöjd med mitt hår för en gångs skull, efter jag fått hjälp med att styla det :)



Snart e vi mostrar :D helt knas hur fort tiden går va =)



Haha vad är det du har lagat? smakar du inte på maten medans du lagar så att du inte kryddar för mke? ;D

Kul att du klarade uppvisningen bra, kanske ska satsa på skådespelaryrket? ;)

2011-03-22 @ 15:08:11
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0