Något jag verkligen ogillar..

Det värsta med mitt "yrke" är verkligen redigeringen. Speciellt om man har en deadline som man hålla. Ska jag göra det för egna projekt och sådant tycker jag dock om det för då väljer jag när jag gör det och hur länge. Nu har jag suttit ett flertal timmar idag för att få klart min film som ska vara inlämnad imorgon. Men bra blev det i vilket fall så jag ska väll inte klaga. Har ju märkt att jag har blivit bättre. Eller bättre enligt mig i vilket fall.

Man måste ju få skryta lite :)

Denna uppgiften gick ut på att klippa ihop en förhörsscen ur serien 24. Syftet var att man skulle se att det viktigaste var inte alltid att visa en bild på den som pratar utan ibland är det just reaktionen som är det allra viktigaste i en bild.
Det var en av de roligare uppgifterna vi haft faktiskt!



Nu ska jag gå och ta ett varmt bad och läsa på till provet vi har imorgon.

Postat av: Louise

Spännande! Vad pluggar du?! :D

2011-03-09 @ 20:54:18
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0