Trött

Gud att vara ledig gjorde mig inte det minsta piggare. Blä på det! Men får väll försöka njuta. Efter dessa två kommande helgerna så har jag inte så mycket mer att göra. Då ska det mesta av filmandet vara klart. För båda filmerna jag medverkar i. Som tur är så är det bara en av dem jag kommer behöva redigera.

Ska till skolan om ca en timme och jag är för trött för att knappt tänka på det. Måste kunna en scen utantill tills nästan onsdag så måste sätta mig och läsa igenom den nu. Får lite halv panik bara av att tänka på det. Jag är verkligen inte av det materialet. Jag är inte skapad för att vara en skådespelare. Jag är alldeles för blyg för det! Men jag hoppas att jag kanske har brytit den vanan en del när jag är klar med denna kursen. Vill ju gärna få ut något av den :)

Nej nu måste jag sätta mig och arbeta igen :D!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0