Onsdag

Tänkte skriva ett klaginlägg innan men herregud nu får det vara nog på min självömkan. Nu får jag allt ta och växa upp och sluta klaga hela tiden!

Aldrig skäms så mycket i mitt liv som jag gjorde idag. Jag fick kritiken på min roll att jag inte kunde bli arg. De försökte allt de kunde för att få mig arg men ju mer de försökte desto mer pinsamt tyckte jag det var och hade ännu svårare att kliva ur mitt skal. Jag ska försöka öva på det men skulle vara skönt om inte en hel klass satt och kollade medans jag gjorde det. Haha det blev ju lite klag av det ändå där.

Men efter skolan så gick vi och åt på sandbar eftersom det är Jeremies födelsedag idag. Maten där är ju inte bara lite god! Chansen är väldigt liten att man går därifrån utan att känna sig helt proppfull. Av nån anledning så hade Chris fått för dig att vi behövde mer mat så han beställde in natcos och pommes vid sidan om och vi orkade knappt smaka på dem. Som den amerikan jag håller på att bli så kände jag att inget fick gå till spillo och bad om en doggybag. Dock fick vi inte ta med oss mat in på biosalongen så det slutade med att nån gav bort det till en hemlös man. Han tackade så gott och sen ville han ha pengar också. Herregud skulle jag varit hemlös skulle jag inte bett om pengar också när någon försett mig med mat :P Men det är kanske bara jag som tänker så!

Vi gick som sagt också på bio. Det blev Battle: Los Angeles. Filmen var helt okej. Fast jag är ju lite av en filmkritiker nu för tiden. Lite för mycket skakig filmning. Det var ju meningen att det skulle få filmen att kännas mer verkligen och man skulle känna sig närvarande men det var nästan så jag mådde illa för att bilden flög fram och tillbaka.

Men gillar man krigsfilmer så kan jag intyga om att det är bra sådan. Den hade sina vackra stunder och många otroligt fina bilder. Tyckte det var roligt för Ne-yo var en av rollerna. Visste inte ens att han var skådespelare :)


Postat av: Louise

Tycker det är roligt när man plötsligt ser någon som man inte väntat sig att se i filmer! ;D

2011-03-17 @ 21:10:25
URL: http://lowice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0