Utvilad

Hör och häpna men för första gången på år och dar så vaknade jag och kände mig pigg. Ville inte ens ligga och dra mig. Hur hände detta undrar jag. De senaste veckorna har jag bara gått och blivit tröttare och tröttare tills jag kom till en punkt då jag knappt tog mig ur sängen på mornarna. Men nu känns det som det är på bättringsvägen och jag känner mig pigg och glad fast regnet öset ner utanför igen.

Idag har jag min sista riktiga lektion. Måste fortfarande till skolan på Torsdag men bara för att vara där en halvtimme och spela in vår korta scen till greenscreen arbetet. Så räknar inte ens med det.

Men nu ska jag ta en lång och varm dusch och njuta av livet :D

Postat av: Alexandra

Bra :D njut av livet! :D Lov nu då eller? =)

2011-03-23 @ 22:06:35
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0