1 vecka

Så då är det exakt en vecka tills man är hemma i Sverige, känns bra. Riktigt bra för att vara ärligt. Allt verkar äntligen falla på sin plats. Rensat ut massa kläder som faktiskt inte ens är hela eller sådanna som har fula fläckar på sig. Vad är meningen att släpa med sig de hem egentligen. Tryckte ner 7 par skor i mitt vanliga baggage och sen 4 i mitt handbaggage. De får tro vad de vill. De kommer väll bara tro att jag är galen i skor.annars kanske jag kan byta ut något med Christopher så de inte ser lika "mysko" ut. Men som sagt ger de blankaste i va de tycker nu.

Så till slut så kom vi fram till att vi bara ska ha ett handbaggage till Då kanske man till och med kan få med sig allt i väskorna och slippa skicka saker. Minns när jag började med de här och jag visste helt bestämt att vi behövde 2 väskor. Hade aldrig tänkt tanken att rensa innan det. 5 1/2 soppsäckar senare så behöver i knappt ett handbaggage.

Men just nu ligger allt utan några få saker nerpackade. Bara de kläderna jag ska ha de närmaste dagarna ligger framme. Sedan saker som ska ges bort finns såklart uppe med. Rummet känns rent igen och man kan gå på golven utan att slå ihjäl sig.

Ja nu börjar stressen släppa och istället känner jag mig glad och nöjd.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0