Guess who's back!

Det var ju ett tag sedan jag skrev här! Har helt enketl varit för mycket som har hänt för att jag ens ska känna att jag orkar skriva något. Kommit hem till underbara Sverige och kunde inte vara gladare. Det känns verkligen helt underbart att vara här med allt jag är så van vid. Samtidigt känns det väldigt konstigt. Vaknade första natten och undrade vart jag var. Tog ett par minuter innan jag förstod att jag faktiskt var hemma.

Men antar att vissa saker kommer gå fortare än andra! Som när man är och handlar och man inte kan förstå att man inte kan handla allt man själv vill. Man har 3 stycken andra att tänka på.

Ska lägga ut lite bilder från helgen när jag var ute med underbara Alex!! Även Chris och Sami var med. Hade sjukt kul även om kvällen blev ganska kort.

Skriver mer senare eller imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0