Nattinlägg

Visst blir ni förvånade av att se mig inne mitt i natten :D? Nej det är väll inte det mest ovanliga med mig. Men dock måste jag ändå ställa om tiden snart för att inte slösa flera dagar åt jetlag hemma. Fast visst jag var trött när jag flög hem över jul men det var absolut inte det jobbigaste. Det var att ändra bakterieflora (Vet inte helt säkert om det heter så :D). Jag hade ont i magen i minst en vecka. Det verkligen krampade!

Inte alls för att byta ämne men jag upptäckte nyss något jag tyckte var skit roligt. Gick på toa och hade bara underkläder på mig. Och vi har ju en jätte spegel så kunde ju inte direkt undvika att se mig själv. Shit säger jag bara! Jag har blivit skit brun. Nej okej om ni skulle kollat på mig nu skulle ni skrattat när jag kallar mig brun men skulle ni sett hur jag såg ut när jag först åkte hit skulle ni förstå. Jag har väldigt blek hy. Jag är en sån människa som bara kan ta de ljusaste versionerna när de gäller smink. Med andra ord ivory. Så att se att jag faktiskt nästan är lite "färgglad" va roligt! Jag undrar dock när denna färgen kom för jag har då ingen aning. Men det är ju bra grund för beachen 2011 xD haha var bara tvungen att säga så!

Nej men funderar starkt på att lägga mig på framsidan och steka lite imorgon så jag kan känna mig lite somrig när jag kommer hem.


Postat av: Alexandra

Bara du inte är meegabrun & brunare än mig så äre lugnt! hehe ;) Nä, men sola på sålänge du kan för här regnar det bara ;P

2011-05-14 @ 17:06:28
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0