Skit hy!

Sen jag kom hit så har min hy bara blivit sämre och sämre. Bättre blir det ju inte av att jag lätt slarvar med att tvätta och se till att den håller sig ren. Får väldigt mycket lättare finnar och får aldrig helt fin hy. Den enda gången det såg bra ut var när jag tvättade ansiktet som en galning. Det var minst 3 gånger per dag med 2 olika produkter. Även om huden va jätte ren så torkades den ut istället. Det gjorde så jag också konstant fick smörja in den.

Jag har alltid haft väldigt lätt med att sköta min hy. Den har inte behövt så mycket utan bara tvättas med tvål och vatten. Behövde aldrig några speciella produkter. Hoppas detta är förknippat med kosten och att den förbättras när jag kommer hem.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0