Tomt på ord

Finns egentligen ingenting att skriva om i mitt läge. Det enda jag gör på dagarna är att springa runt som en galning och försöka hinna fixa så jag kan få med mig allt och så vidare. Alla ska få sina skor och jag ska samtidigt försöka organisera allt. Nu har jag i vilket fall bara problem med ett par skor. Resten har det fixat sig med.

Nästan allt är nerpackat. Är väll mer de sakerna man inte kan packa ner. Börjar snyfta lite när jag inser att man inte kan få ner allt. Typ som mitt shampoo och sånt. Kanske inte är så farligt i sig men det är ändå saker man har betalat för. Som man inte vill ska bara bli slängt.

Ska också skicka lite saker. Är lite orolig över frakten bara. Det är ju inte direkt billigt att skicka saker till sverige. Kan jag så kommer jag trycka ner det i väskan. Hellre det än betala sjukt mycket för att skicka. Men vi får väll se. Allt det kommer nog avgöras imorgon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0