När livet känns helt okej

Så då ska man testa om det går att skriva från mobilen. Har nämligen köpt mig en iPhone och kunde vara kul att kunna skriva från den och slippa behöva dra igång datorn varje gång. Just nu känns det faktiskt som att mitt liv för en gångs skull bara flyter på utan att bråka med mig. Det kanske tar två dagar så är jag missnöjd över något igen, men hoppas verkligen inte det. Jag har de absolut underbaraste människorna man kan hitta i mitt liv så har absolut inget att klaga på. Det är verkligen så att min familj och mina vänner gör livet så mycket bättre och roligare. Men för att helt ändra samtalsämne så kan jag berätta att jag håller på att städa för fullt för mitt och Emils kalas imorgon. Då är det även en vecka kvar tills jag fyller 20. Känns helt sjukt! Men nu måste jag fortsätta med städningen innan mamma blir galen på mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0