Of to work..

Ja då sitter man ännu en gång på bussen på väg till jobbet. Vet faktiskt inte om jag har nämnt i bloggen att jag har fått jobb ens! Så ifall jag inte har gjort det så skriver jag det nu. Jobbar för tillfället som telefonförsäljare. Säljer pensionsförvaltning :) Tro det eller ej men det är faktiskt väldigt roligt!

Men skulle skriva att jag fyllde ju år förra helgen. Hade världens roligaste dag och började med att fira med familjen. Senare lagade jag middag och sen blev det utgång med bästa Alex! Såklart blev det kebabtallrik på Sibylla efteråt! Dansade så att mina ben värkte dagen efter och hittade blåmärken som jag inte hade någon aning vart de kom från! Lyckad kväll!

Fick även en ny jet set klocka! Me love <3


Postat av: Alexandra

Blä kebabtallrik, blir ledzen i ögat men jag är så trött på det nu, haha. Hoppas du blev nöjd över dagen / natten anywäjz ! :)

2011-09-29 @ 18:54:49
URL: http://abrazame.blogg.se/
Postat av: Anonym

Wäääääh, spara pengar och ta körkort med mig!! Vill inte göra det själv :P

2011-09-29 @ 18:57:24
URL: http://abrazame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0