Underbar dag

Har haft en sån där riktig toppen dag när allt känns underbart. Vaknade med trevligt sällskap och begav mig sedan för att träffa Carro. Började med att äta på Jensen's Bøfhus och som valigt klagade jag på att jag fick en för liten portion som jag ändå inte orkade äta upp. Vi satt där ett tag och bara pratade innan vi begav oss till frölunda torg.
Vi kollade runt och efter att kollat på olika hårfärger så var båda riktigt sugna på att färga håret. Men var ingen som riktigt hade modet till att köpa en färg. Vill ju inte färga nu eftersom jag har lagt ner så mkt tid och pengar för att få det som det är nu och då orkar jag inte börja om från början igen.
Runt 4 så åkte Carro och då mötte jag upp Alex. Vi skulle egentligen ha tagit oss till stan men fastnade på torget. Gick runt i olika affärer och bara kollade. Fick köpt en kjol, en tröja, en t-shirt, två linnen och strumpor. Kändes som en riktigt lyckad shoppingdag. Men nu blir det inget sånt på ett bra tag för måste spara på pengarna.
Sen kom man hem och syster hade varit snäll och köpt choklad till en och det är ju alltid ett plus!
Tänkte visa en bild cam bil på några av kläderna jag köpte så ska jag lägga upp från mobilen imorgon!
Man ser inte så mkt men ni kanske får en uppfattning ändå! Nu ska jag sova så vi hörs imon :D Natti natti!
P.s kan nån förklara för mig vad det är för fel på min blogg? Jag skriver massa och gör styckesindelningar men såfort jag trycker publicera så trycks allt ihop och ser as fult ut!!

Postat av: Carroo

Hahah tur att du inte gjorde en carro o tog extra då ;D ååh va gött de vore me sån mat nu! :o

2011-09-13 @ 20:27:01
URL: http://promises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0