Är det detta de kallar för kundkontakt?

Ska nu bjuda på ett underbart samtal jag hade på jobbet idag! Jag skrattade så jag grät typ!

Jag: Hej det var Emma här ifrån Prognosia!

Kund: Men hej Emma! Vad jag har väntat på ditt samtal! Vill du ses på Stureplan under ett paraply i regnet? Jag kommer vara iklädd frack och käpp. Du med en klänning som matchar.. våren. Men tyvärr så har jag redan en annan tjej ikväll så du får.. ehm.. vänta!

Detta var hela samtalet :) observera att mannen var 75 år!


Postat av: Viktoria

Hahaha! Har du någon klänning som matchar våren då? Det här får du ju inte missa, låter som ett kap ;)

2012-04-27 @ 09:51:15
Postat av: Viktoria

Sv: Ja det var jag! Hö hö, du får väl pricka in det en annan kväll då ;)

2012-05-02 @ 21:10:45
URL: http://worriedshoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0