Avengers fuck yeah!!

Tonight is the night! Ikväll är längtan över. Ska äntligen se på avengers och lyckligare människa får ni leta efter. Har väntat sen jag såg första trailern och blev helt till mig då jag älskar marvel filmer. Ironman är ju till exempel en av mina favoritfilmer. Sen gillade jag ju Captain America starkt med. Så en blandning på detta låter ju helt jäkla underbart!

Ska möta upp Carro och Viktor efter jobbet och fönstershoppa lite. Sen ska vi passa på att gå och ta en öl/cider. Hon har nämligen inte lyckats ta sig ut sen hon fyllde år. Liiiite efter bara :) Så möter man väll upp Mattias och Malin lite senare då också.

Sen klockan 21:50 så blir det bio som sagt. Kommer typ bli som en liten 15 åring som hoppar runt och fnissar när de ser en kändis eller så. Sån blir jag av bra film! Känner att det är lite töntvarning på det!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0