Försvunna inlägg och flytt..

Hade skrivit värsta långa inlägget i tisdags men så hann jag inte ladda upp det innan jag började jobba. När jag sen öppnade appen igen så var det bara rubriken som var sparad. Det är då man bara kan rycka på axlarna och säga hopp!

Orkade inte skriva om det så lät det helt enkelt vara, tills nu.

Jag skrev om att jag i måndags påbörjade min flytt. Nu rör jag mig från Hisingen till Askim och testar det. Jag och Mattias ska ju testa sambolivet helt enkelt. Ska bli sjukt kul! Ser fram imot det. Vi har ju bott ihop i några månader men det är först nu det blir officiellt. Vi märkte att jag glömde att åka hem många gånger. Jag stannade hemma hos Mattias och sen istället för att man stannade en dag så blev det helt plötsligt två. Sen kanske nån hel vecka och så fortsatte det. Så när min syster nu också skulle flytta från vår gemensamma lägenhet så tog vi steget. Många tycker att vi flyttar ihop för tidigt och kan förstå vart tankarna kommer ifrån men tror absolut inte att det är det. Jag bara känner det på mig :)

Nu har vi i vilket fall packat med oss nästan allt jag äger. Det är bara tvn och lite småsaker kvar. Efter det ska vi ju flyttstäda men det ser jag nästan fram imot. Då blir det själva avslutet! Då behöver man inte tänka på det så mycket efter det.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0