Hejdå sommaren!

Ja då var den borta! Det avgjorde jag på vägen till bussen. Som vanligt brukar det första jag gör på morgonen kolla ut för att se vad det är för väder. Det var soligt och himlen var blå och det såg till och med behagligt ut. Så jag drar på mig ett par shorts utan att tänka mer på det. Jag hann inte ta många steg utanför dörren innan jag insåg att det var ju inte alls varmt!

Sen kan det ju fortfarande bli varmare under dagen och det hoppas jag innerligt för som det är nu fryser jag!

Så nu säger jag hejdå till sommaren och går all in för hösten istället. Jag älskar dock hösten!


Postat av: Alexandra

Saknar den hissen haha!
Håller med om vädret, det var riktigt kyligt ute idag ;(
Mysigt med höst men no more shorts ;(

Svar: Haha du får komma och hälsa på istället :DJa men med hösten kommer mycket annat bra :D
Emma

2012-08-27 @ 22:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0