Herrljunga

Igår efter jobbet så träffade jag Carro. Jag skulle nämligen följa med henne hem till Herrljunga. Förutom den långa åkturen så är det kul att åka dit. Jag var inte direkt överlycklig när jag fick gå upp runt 6 tiden idag för att hinna tåget. Var framme vid jobbet 45 minuter för tidigt och inte ens min chef var där ännu.

Men jag hade sjukt kul när jag var där. Vi började med att äta hamburgare med hennes familj. Helt sjukt att träffa dem igen. Det är folk jag har bott granne med i typ 10 år men inte sett alls på två år eller så. Bara någon enstaka gång. Blir lika chockad varje gång jag träffar hennes lillasyster som har skjutit i längd och börjar närma sig tonåren. Jag minns henne inte så!

Men sen så sminkade vi varandra och tog bilder. Vi gjorde alltid det när vi var yngre så kändes som en rolig grej att göra. Mycket tid la vi på att bara prata om allt och ingenting. Det är sjukt hur mycket man egentligen missar när man inte ses på länge och jag skulle kunna prata om allt mellan himmel och jord med henne. Hon är ju trotts allt som min syster!

För att sammanfatta det hela så var det sjukt kul men kanske inte något man gör mitt i veckan varje dag. För jäklar va trött jag var på jobbet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0