Lördag

Shit jag är typ helt döende idag! Att festa två dagar i rad tar på energin. Så igår firade vi som sagt Alex :) Vi började kvällen med att gå och äta på Jensens. Som vanligt älskar jag den maten. Åt en whiskybiff :) nomnom!
Under tiden vi satt där inne så verkade himlen öppna sig och regnet bara öste ner. Kände mig inte riktigt klädd för vädret då.

Vi begav oss till pc för gamla minnes skull men man märkte ju ganska snabbt att vi hade blivit lite äldre. Speciellt när en 94a kom fram och flörtade med Alex.

Sen rörde vi oss vidare och efter många om och men så hamnade vi på berså. Redan då hade mina fötter börjar göra så fruktansvärt ont. Lite senare på kvällen märkte vi att det var för att de ha svullnat upp. Såg inte klokt ut och kunde knappt gå längre. Sista biten hem gick jag barfota för att klara av att ens kunna gå.

Under kvällen träffade jag på två stycken som hade gått i parallell klass med mig. Folk man inte sett på flera år. Det är då man inser hur snabbt tiden egentligen har gått. Ska man sammanfatta kvällen så hade jag jäkligt kul! Underbara människor och roliga diskussioner om allt och ingenting.


Postat av: Alexandra

Hej snygging! tack för igår, hade grymt kul :)!
P.C åh! Dags att dra sig till krogar med 20-årsgräns? ;)
Nästa gång firar vi dig!!

Svar: Ja hade också grymt kul :D Så fruktansvärt roligt få träffa dig igen!Ja jag tror fan det :)
Emma

2012-08-26 @ 23:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0