Sjukt roligt

Hade det sjukt kul när vi var i Borås. Man fick verkligen en helt annan syn på företaget som man jobbar för. Innan har inte det känts som det är så mycket mer utanför vårt kontor men oj vad jag hade fel! Fick frågan under kvällen varför jag jobbade i Göteborg och inte Borås. Det uppenbara svaret var ju att jag bor i Göteborg men sen är när man tänkte efter lite så inser jag att jag älskar vårt lilla sketna kontor! Underbara människor och världens trevligaste chef. Vad kan man mer begära?

Vi körde massa roliga lekar och jag lyckades till exempel lägga ett barnpussel med ögonbindel. De andra i laget fick bara sitta och berätta vad jag skulle göra. Oerhört roligt!

Igår gick dagen ut på att slappa efter fredagen. Man fick ju i sig en del att dricka och så gammal som jag är så behövde jag en återställningsdag. Haha!


Postat av: Alexandra

Låter som att ni haft riktigt kul :D saknar Daniel och det goa arbetsgänget som man hade!! :)

Haha gammal? Nej nu jäklar ska vi visa vad vi går för, en repeat på 2011 kanske?? ;)

2012-08-21 @ 22:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0