Vilken underbar dag!

Jag älskar denna dagen! Först och främst att jag jobbar dag som sagt. Det kändes underbart att få komma på morgonen istället för klockan tre. Mer anledningar till att få mer gjort under dagarna! Så 08:30 satt jag "pigg" och glad på jobbet. Det gick riktigt bra under dagen med! Kämpade på som en galning och blev nöjd med resultatet! Efter jobbet så begav jag mig till mamma för att hämta Zelda. Hon hade ju passat henne eftersom hon fortfarande skulle hållas under uppsyn. Lika kul att få träffa henne varje gång (Zelda alltså! Inte mamma. Jo jag gillar att träffa mamma med!) eftersom hon blir helt galen när jag eller Mattias kommer hem. Det kan ha varit fem minuter sen senast men ändå är det så fruktansvärt synd om henne för vi har lämnat henne. Jag blev bjuden på pannkakor av mamma som också var ett stort plus i kanten! Så nu ska jag hem och vänta in min älskling så vi kan ha filmkväll och mysa. Kan det bli bättre?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0