Fru socialus

Av nån anledning sätter jag till us på allt nu för tiden. Är någon till exempel osocial så blir det att man säger: hörru du osocialus...

Kände att då får mitt inlägg heta något i stil med det. Känner mig ju oerhört aktiv här nämligen.

Men har haft fullt upp de senaste dagarna. Varit med Mattias varje dag hela veckan. Med honom så händer ju någonting hela tiden så har inte riktigt hunnit. Har det inte varit flyttning så har det vart handling och sen har vi lyckats träffa folk med. Ändå jobbar jag till nio så för mig känns det otroligt hur man hinner allt efter det!

Igår var en sån dag det kändes som jag hann med hur mycket som helst. Först börja jobbet tidigt. Alex kom på besök vid lunch och som jag hade saknat henne efter bara en vecka! Sen mötte jag upp Mattias och gick och åt.

Vi gick runt i massa affärer och sen kom Carro och Viktor in till stan. Var ett väldigt kort men välbehövt besök. Jag får Carroabstinens om vi inte ses. Fortfarande inte riktigt insett att vi inte bor vägg i vägg längre.

Hann även äta pizza, träffa Mattias farmor, träffa en as söt hund, äta pizza, äta godis och se på film :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0