Drömmar

Jag har verkligen haft hur mycket drömmar som helst det senaste. Det är hur jobbigt som helst! För mig så är drömmar desamma som dålig sömn. Det känns som man ligger vaken hela natten och sen är lika trött när man vaknar som när man gick och la sig. Om inte tröttare då!
 
Det värsta med mina drömmar är att de har varit så fruktansvärt verkliga. Många gånger när man vaknar förstår man inte att man har drömt. Så kan vara sur på Mattias när jag vaknar för att vi har bråkat i min dröm. Det känns ju lite som att man tappar sitt förstånd när man ska börja sortera vad som är verkligt och vad som är dröm. 
Har också haft många mardrömmar. Speciellt mycket om spöken! Det är det värsta jag vet att drömma om ungefär eftersom jag är galet rädd för det redan när jag är vaken!
 
Jag antar att man har perioder då man drömmer mer och att det är helt naturligt. Men hoppas faktiskt att det försvinner snart. Hellre helt drömfri nätter då man är utvilad när man vaknar!

Postat av: Mattias

Dröm om glasspinnar! Sådana skall inte vara farliga har jag hört. Kör inte upp dem i rumpan bara för de gör ont, de har jag inte bara hört :)

Svar: Du är ju inte frisk xD!!
Emma

2012-06-26 @ 18:49:25
URL: http://www.illusionister.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0