Godmorgon!

Jag känner mig nästan duktig idag när man ska ta sig iväg till stan redan om några minuter! I vanliga fall brukar jag ju ligga hemma och göra någonting tills klockan är 2. Men nu ska jag in till stan och möta upp min syster och sen passa Ellie.

Ska bli kul! Var bara 2-3 dagar sedan jag träffade henne senast men blir lika glad varje gång!

Min app på mobilen för blogg.se funkar fortfarande inte så det blir väll att jag skriver ett inlägg innan jobbet och möjligtvis ett efteråt. Är väldigt tråkigt för har kommit på jätte mycket under de två senaste dagarna som jag har velat skriva om men inte kunnat. Sen vill man ju inte slänga in allt som man tänkt på under dagen i ett och samma inlägg när man kommer hem för det skulle bli alldeles för mycket att läsa :)

Men vi får väll se om appen börjar funka snart! I hope so.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0