Lite att ta igen!

De senaste dagarna har jag så fort jag fått tiden över satt mig ner och kollat på några av mina kära serier. Jag var ju som besatt tidigare men kanske tydde på att jag inte hade något liv :)
 
Men sen jag och Mattias träffades så har tiden aldrig funnits över. Visst många gånger skulle man hunnit men man tänker helt enkelt inte på det. Så har hamnat efter i ungefär alla serier jag brukar kolla på.
 
Men nu så har jag tagit igen nästan hela säsong 7 på How I met your mother. Kollar ju på True Blood med och där ligger jag bara 3 avsnitt efter. Det känns skönt att bara sätta sig ner ibland och bara slippa tänka på allt annat och njuta av att se en serie. Det handlar ju bara om att göra sig tiden till det då och då. Kanske inte varje dag men nån gång i veckan skulle ju inte skada!
 
Nu sitter jag här med blött hår och börjar få bråttom för att hinna till jobbet i tid. Så hinner nog inte skriva så mycket mer nu :) Men ska försöka skriva senare! 
 

Postat av: Carro

Har du färgat de? :o

Svar: Haha nej :) Bara jäkligt mörkt när det är blött! Sen så är denna färgen jag har nu mörkare pga att jag bara har färgat lager på lager xD Slarvigt jag vet! Men diggar det!
Emma

2012-06-25 @ 18:21:11
URL: http://carronen.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0