Tack för att du finns <3

Hade en riktigt jobbig dag till en början igår. Gamla problem kom tillbaka och jag blev helt ställd. Jag visste inte vad jag skulle göra eller vart jag skulle vända mig. Just då kändes allt omöjligt.
Så jag berättade för Mattias och direkt såg han till att vi tog tag i det och började ringa och dona för att allt skulle fixa sig. Jag skulle säkert kunnat lösa allting själv med men när man är insöad på att bara se problemet så kan det vara svårt att hitta lösningar.
Nästan hela dagen gick åt till detta men efter många om och men så var det över! Jag kunde andas ut igen och var så fruktansvärt lycklig! Vad har jag gjort för att förtjäna denna underbara människa som finns för mig i vårt och torrt.
På kvällen så kom vi på något som vi hade missat helt, vi firade 6 månader tillsammans samma dag. För att fira så gick vi och åt på resturang och åt så vi knappt orkade resa på oss. Just då kändes det som man aldrig ville se mat igen :)
Jag vill bara tacka för att du finns och för att du är min! Du är det bästa som någonsin har hänt mig <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0