Kul att se att ni läser :D

Fick ganska många kommentarer på föregående inlägg imot vad jag brukar få :) Känns sjukt kul att se att folk faktiskt läser! Innan har jag mer sett det som en slags dagbok där jag bara kan skriva om mitt oerhört roliga liv :)

Fick veta från Viktoria att det inte var tossor utan galoscher och att det är mode igen. Haha bara jag slipper använda det så är jag nöjd! Anledningen till att det ibland ser ut som att jag har bilder som inte syns är för att jag bloggar från mobilen och då blir de ofta så när inlägget inte kommer upp på första försöket. Ligger här i sängen och funderar på om jag ska smita upp och se ett avsnitt av desperate housewives eller om jag kanske borde sova.

Programmet är ju så bra just nu så kanske är värt det :D Utöver det så är jag just nu en sjukling. Halsont och förkylning är det som ligger kvar nu. Tidigare hade jag både feber och huvudvärk. Det är skönt att det redan känns så mycket bättre!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0