Långhelg

Då har man haft ledigt i flera dagar och det känns helt underbart! Hur trevligt det än var att vara ledig så är det skönt att komma tillbaka till verkligheten. Har knappt skrivit något på bloggen under helgen men kände att ni fick klara er utan mig ett litet tag! Ville njuta till fullo av den tiden jag hade.

Så i fredags var det Avengers som gällde och kan inte ens beskriva hur bra filmen var! Sättet de kopplade ihop alla filmerna var magiskt. För mig i vilket fall :D

Spenderade fredagskväll och lite av lördagen med Caroline och Viktor och fick många goda skratt. Underbara människor de där två.

Söndagen var jag barnvakt av Eleonora vilken var mysigt vanligt. Mattias kom och höll oss sällskap och sov över. Vilken kille jag har! Som hjälper mig att sitta barnvakt :D

Sen måndagen var ganska avslappnad och Mattias hade fått för sig att han jobbade dagen efter. När klockan var ungefär 10 så fick han reda på att han var ledig och då stack vi ut och firade Valborg som alla andra. Hade sjukt roligt.

Så igår så var jag både i slottskogen och grillade med min familj hemma hos Mattias föräldrar. Är både utvilad och helt slutkörd på samma gång!

 


Postat av: Carroo

Det får vi göra om snart igen :D Speciellt Mc Donalds! (a)

2012-05-03 @ 19:27:08
URL: http://carronen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0